Search:

Type: Posts; User: zzzander

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Thread: I Did It!

    by zzzander
    Replies
    44
    Views
    1,864

    They just lowered wall costs from 3 mil to 2 mil...

    They just lowered wall costs from 3 mil to 2 mil lol rip
  2. Replies
    107
    Views
    8,481

    Got one and it's positioned beautifully. If I...

    Got one and it's positioned beautifully. If I post a screenshot,will I win?
  3. Replies
    275
    Views
    66,685

    Wow, that's pretty cool!

    Wow, that's pretty cool!
  4. Replies
    17
    Views
    1,425

    Struggeling with vouchers :( Cool decos tho,...

    Struggeling with vouchers :(
    Cool decos tho, Greg has some new & fancy ones!
  5. Replies
    28
    Views
    2,760

    Too bad I wont be able to get the voucher decos...

    Too bad I wont be able to get the voucher decos :( Sweet update overall!
  6. So far so good! Excited to see what else there is...

    So far so good! Excited to see what else there is :)
  7. Replies
    87
    Views
    44,607

    Peanutbutter jelly time..?

    Peanutbutter jelly time..?
  8. Replies
    59
    Views
    16,783

    Was The sneak peek posted on FB or something? Saw...

    Was The sneak peek posted on FB or something? Saw one hours ago but thread doesn't seem updated.
  9. THis is very unrealistic

    THis is very unrealistic
  10. Replies
    230
    Views
    34,781

    Dang I'd have 3 then. Innovative. But, I've...

    Dang I'd have 3 then. Innovative. But, I've bought like 5 total RED packs, shouldn't I get 1 for each donation..? Jk
  11. Thread: (RED) Package

    by zzzander
    Replies
    6
    Views
    532

    (RED) Package

    Just put pf curiosity, do you get the golden scarecrow-statue guy..? And if so does it stay?
  12. Replies
    230
    Views
    34,781

    I sense that this thread slowly will turn into an...

    I sense that this thread slowly will turn into an "Apple is better than Android and anyone disagreeing is dumb" thread.
  13. Replies
    10
    Views
    1,189

    You use kik to agree on details :) Just put a...

    You use kik to agree on details :) Just put a request up and whoever replies should know how it works. Just don't get ripped off!
  14. Lmao deals are just getting better and better. OH...

    ♥♥♥♥ deals are just getting better and better. OH and apparanately 0x0,5=1 and 1/0=0.5 and 1/0.5=0
    #HayDayBrokeMath
  15. Thread: Expansion?

    by zzzander
    Replies
    5
    Views
    587

    Nothing announced as far as I know but that'd be...

    Nothing announced as far as I know but that'd be nicee
  16. Replies
    16
    Views
    1,225

    Sweet diamonds indeed! Defentitly a pleasant...

    Sweet diamonds indeed! Defentitly a pleasant bonus :)
  17. Replies
    18
    Views
    1,498

    wtf? Clickbait? It's to show the issue genius.

    ♥♥♥? Clickbait? It's to show the issue genius.
  18. Thread: Town Hall 12?

    by zzzander
    Replies
    15
    Views
    1,839

    I wouldnt, I've heard the loot is bad and the...

    I wouldnt, I've heard the loot is bad and the Electric Mage isnt that good untill lvl 4 anyway and grinding those 25 million elixir and waiting 43 days for it is just slooow
  19. Replies
    5
    Views
    389

    We are not very fast paced, we are a small NH of...

    We are not very fast paced, we are a small NH of 3 active people however we 3 all do all our derby tasks 300+ and help eachother out with the tasks or whenever anyone needs something. No begging for...
  20. Replies
    3
    Views
    706

    I personally don't but that'd be awesome.

    I personally don't but that'd be awesome.
  21. Replies
    12
    Views
    1,033

    Thanks for the tip lol that's some next level...

    Thanks for the tip lol that's some next level stuff
  22. Replies
    16
    Views
    3,211

    I earlier got 120 diamonds for $0.99, pretty sweet

    I earlier got 120 diamonds for $0.99, pretty sweet
  23. Replies
    23
    Views
    2,390

    What, would he have made it up? Lol

    What, would he have made it up? Lol
  24. Replies
    1,399
    Views
    77,019

    Wow, that's pretty amazing, would not have...

    Wow, that's pretty amazing, would not have expected that to work!
  25. Replies
    1,399
    Views
    77,019

    How many Limited Edition obstacles do you have?

    Just out of curiosity, how many special, limited edition (X-mas trees, halloween) obstacles do you have on your base?

    I have a total of 27 Limited Edition obstacles:
    - 2 X-mas trees from 2013...
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4