Search:

Type: Posts; User: zeldagod14

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    184

    This is the dumbest idea I’ve seen since my last...

    This is the dumbest idea I’ve seen since my last one XD
  2. Replies
    7
    Views
    138

    It’s one vote per device, not per account. I...

    It’s one vote per device, not per account. I voted on my main but it showed that I had already voted on my mini. Anyway, I wanted to vote for 2 different teams so I’m kinda sad now lol
  3. Replies
    6
    Views
    43

    The only reason I tap the icon twice is if I...

    The only reason I tap the icon twice is if I forget to deploy it. I’m repeatedly tapping the screen like an idiot wondering where tf my wall wrecker is XD
  4. I do find it unfair at times, but not for this...

    I do find it unfair at times, but not for this reason. My clan has faced 11 th12s to our single th12. We got into this cuz we actually use armies other than mass edrags on legit every base. Anywhere...
  5. Replies
    35
    Views
    1,565

    I was bored so I replayed the tutorial. My friend...

    I was bored so I replayed the tutorial. My friend just started a mini account and hit th4 in the first day. He was playing during class but you know XD
  6. Replies
    5
    Views
    134

    BM IQ is incalculably low. It’s about 2: one for...

    BM IQ is incalculably low. It’s about 2: one for walk and one for swing the hammer. But the master builder controls it so maybe he’s the super dumb one...
  7. Replies
    11
    Views
    312

    [Troops] I dunno. Never faced them.

    I dunno. Never faced them.
  8. ​increase font size for emphasis No

    ​increase font size for emphasis
    No
  9. Replies
    2
    Views
    298

    [Town Hall 12] I just know that this thing goes here, the town...

    I just know that this thing goes here, the town hall is over there somewhere, and it’s a th12 with a maxed giga Tesla. Names? Too complicated. Just if it works, I’ll use it lol
  10. Replies
    37
    Views
    1,031

    The only troops that are inexplicably stupid are...

    The only troops that are inexplicably stupid are the BM and pretty much any BB troop. It’s humourous to watch sometimes until it happens to you. I really hate the word, and I’d never describe anyone...
  11. Replies
    47
    Views
    2,556

    Sticky: I guess I’ll provide my stats but there’s no way...

    I guess I’ll provide my stats but there’s no way I’m gonna contribute in any way lol. I’m only th11.

    In-game name: Nathan

    Player Tag: #8C2UPY9C8

    Clan name: DragonHunters

    Clan Tag:...
  12. Replies
    33
    Views
    1,736

    Aka air bombs lol

    Aka air bombs lol
  13. Replies
    43
    Views
    2,054

    While I’m not in legends, from what I’ve seen the...

    While I’m not in legends, from what I’ve seen the loot you get should be plenty to get a few walls per day done.
  14. Replies
    22
    Views
    729

    [Troops] Pfff nothing my BM can’t top ��

    Pfff nothing my BM can’t top ��
  15. Thread: Crushers

    by zeldagod14
    Replies
    3
    Views
    173

    [Glitch] Well I mean raged barbs wall into the crusher...

    Well I mean raged barbs wall into the crusher regardless if there’s a wall between them or not so...

    Yeah doesn’t really make a difference cuz they’re squished and stupid, instead of just stupid.
  16. Lol I forgot to log into my builder base on both...

    Lol I forgot to log into my builder base on both accounts for 2 straight days. But EXTREMELY rarely do I see a draw. The higher you go, the less draws you’ll see. The only times I see draws are when...
  17. Replies
    33
    Views
    1,736

    If walls cause you so much trouble then plan for...

    If walls cause you so much trouble then plan for them in your attack. Even th5s do it! Even I do it (and yes, I do fail on the execution. Often.). Jump spell! 4 quakes! Wall breakers! Your archer...
  18. Replies
    25
    Views
    1,893

    I would try to teach my guinea pigs to play but...

    I would try to teach my guinea pigs to play but they don’t like attention very much
  19. Replies
    38
    Views
    2,694

    Screw around, do goblin bases, practice noob...

    Screw around, do goblin bases, practice noob attacks in practice mode. Like me for example, I 3-starred the sui lalo attack without the tutorial, and I felt super accomplished since I suck at lalo....
  20. Replies
    5
    Views
    679

    Ever seen this before?

    213688

    A 0-trophy gain! I’ve never seen this before, is it truly a loss?
  21. I just got to th11 a week or two ago. The upgrade...

    I just got to th11 a week or two ago. The upgrade times are killing me since I’m always overflowing in loot. Ugh. But the season bank helped me get a head start with the buildings in the shop so I...
  22. Replies
    263
    Views
    36,258

    Sticky: See this? This is called not lazy balancing!...

    See this? This is called not lazy balancing! Tweaking each level, intensely playtesting, well done!
  23. Sticky: Never seen the worlds. But I’ll try to make an...

    Never seen the worlds. But I’ll try to make an informed decision and vote. I’ll read up on them for sure.
  24. Oh. Never mind then. But the game is balanced for...

    Oh. Never mind then. But the game is balanced for sure. Ignore the lava launcher, all that work has certainly paid off.

    Edit: probably the lava launcher is op to me is cuz I use GiBoCc with barbs...
  25. Replies
    14
    Views
    897

    I’m on the CR Reddit and those rants are in the...

    I’m on the CR Reddit and those rants are in the form of unlimited memes lol. The forums are so civilized compared to that nonsense.
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4