Search:

Type: Posts; User: VorAtreides

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    23,948
    Views
    941,871

    Back to 34. Go Girls! :D

    Back to 34. Go Girls! :D
  2. Replies
    15,948
    Views
    931,201

    In for 20! :D

    In for 20! :D
  3. Replies
    2,242
    Views
    118,773

    Winter....brr

    Winter....brr
  4. Replies
    2,034
    Views
    107,478

    Laughing out loud, at the justifications of the...

    Laughing out loud, at the justifications of the good intentions of hastily made resolutions to gulp down more Dom Perignon which made us fall down because we were cheering everyone at the New Years...
  5. Replies
    1,037
    Views
    57,694

    Nelson Mandela. Good luck, next poster ;) I...

    Nelson Mandela.

    Good luck, next poster ;) I really could think of nothing else :o
  6. Replies
    1,037
    Views
    57,694

    Time lord ⏰⌚️⏳⌛️⌚️⏰

    Time lord ⏰⌚️⏳⌛️⌚️⏰
  7. Replies
    2,034
    Views
    107,478

    Dom Perignon (You're welcome, AsYouWish! That...

    Dom Perignon

    (You're welcome, AsYouWish! That was a lot of fun incorporating the e.coli:o:DFYI: The person answering Z usually starts a new topic)
  8. Replies
    2,242
    Views
    118,773

    Bjork (she sings about tectonic plates ;))

    Bjork

    (she sings about tectonic plates ;))
  9. Replies
    23,948
    Views
    941,871

    31...🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

    31...🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
  10. Replies
    15,948
    Views
    931,201

    Lol! Super cute, meo. :o 2 duckies sitting in...

    Lol! Super cute, meo. :o

    2 duckies sitting in the salon....
  11. Hiya folks! I have 10 muffins for anyone...

    Hiya folks!

    I have 10 muffins for anyone still completing their personal goals.

    GC only. Pls reply on thread only before sending a GC request.

    ​Muffins successfully given to monkeybars.
  12. Replies
    45
    Views
    9,876

    This made me literally laugh out loud...literally...

    This made me literally laugh out loud...literally :D:D

    I like the idea that they may be reading training manuals. How about:
    A Ducky's guide to Cookie Baking

    Horror book:
    Julia Child's Joy...
  13. Replies
    2,034
    Views
    107,478

    Thx for continuing the old topic, AsyouWish, but...

    Thx for continuing the old topic, AsyouWish, but it's actually time for a new topic. Let's do anything to do with New Year's and New Year's Eve Traditions

    First up:
    Auld Lang Syne
  14. Replies
    1,037
    Views
    57,694

    Thx, d2. :rolleyes: Somehow this is a tough one!...

    Thx, d2. :rolleyes: Somehow this is a tough one! Lol

    Everywhere (at) once
  15. Replies
    2,242
    Views
    118,773

    Landmass... Love your new year avatar, d2! 😘

    Landmass...

    Love your new year avatar, d2! 😘
  16. Replies
    23,948
    Views
    941,871

    Ah good ol' 42... the answer to life, the...

    Ah good ol' 42... the answer to life, the universe and everything. Now if only we knew the question....:rolleyes:;):p

    Happy new year, all🎉🎉
  17. Replies
    15,948
    Views
    931,201

    26 cheers for the new year! 🎉🎉🎉

    26 cheers for the new year! 🎉🎉🎉
  18. Replies
    8
    Views
    10,341

    Boats and truck orders are best, tho i too get...

    Boats and truck orders are best, tho i too get so-so luck with truck orders, keep getting same green orders over and over again. The mystery lock boxes often give vouchers close together. Start...
  19. Happy new year, farmers! �� i have 10 muffins...

    Happy new year, farmers! ��

    i have 10 muffins to give to anyone completing their personal event goals.

    GC only. Pls respond on thread before sending GC request. I will check for responses here...
  20. Replies
    23,948
    Views
    941,871

    40 Merry Christmas to you, Helen and here,s a...

    40

    Merry Christmas to you, Helen and here,s a good cuppa to go with that Bailey's 😜
    http://i60.tinypic.com/14910zk.jpg

    Happy holidays to all Hay Day farmers wherever you are in the world! 🎁🎄
  21. Replies
    15,948
    Views
    931,201

    "Cuz I'm 18! And i do what i want" (thx to Alice...

    "Cuz I'm 18! And i do what i want" (thx to Alice Cooper for the lyric:rolleyes::D)
  22. Replies
    23,948
    Views
    941,871

    And down another notch to 80 😍👗

    And down another notch to 80 😍👗
  23. Replies
    31
    Views
    3,914

    This is an excellent idea, MiniG! Totally second...

    This is an excellent idea, MiniG! Totally second it. Be nice too,if the vouchers were proportionate to items asked for, i.e. The harder/longer it takes to make items the higher likelihood to earn...
  24. Replies
    2,242
    Views
    118,773

    Gnats, lol :D

    Gnats, lol :D
  25. Replies
    15,948
    Views
    931,201

    Sweet 16! :D:D:D:D

    Sweet 16!
    :D:D:D:D
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4